Новини CLPU

Проаналізувавши законодавчу ситуацію зі зведеним виконавчим провадженням, експерти зауважили, що місце для проставлення коми має визначити Велика Палата ВС

17 жовтня 2018 року Велика палата Верховного Суду розгляне справу № 904/7326/17, рішення якої матиме неабиякий вплив не тільки на конкуренцію між інститутом приватних виконавців і органами державної виконавчої служби (ДВС), але й на «виконуваність» судових рішень у цілому.

Детальніше

 

3 жовтня 2018 року одноголосним рішенням народних депутатів – членів Комітету Верховної Ради України з питань економічної політики проект Кодексу України з процедур банкрутства (реєстраційний №8060) рекомендовано до прийняття в другому читанні та в цілому.

Голова Комітету Іванчук Андрій Володимирович подякував всім народним депутатам, іноземним та вітчизняним експертам, які долучилися до підготовки Проекту Кодексу до розгляду в другому читанні. А також відзначив високий рівень його юридичної техніки.

Нагадуємо, що співавторами цього Кодексу стали представники всіх депутатських фракцій і груп. Центр комерційного права взяв активну участь в підготовці проекту Кодексу до другого читання, надасть Уряду допомогу в його імплементації, розробці підзаконних нормативно-правових актів, допомогу в навчанні новелам Кодексу арбітражних керуючих, суддів господарських судів, які розглядають справи про банкрутство, юристів... Детальніше

24 вересня 2018 року юридичний радник Центру комерційного права Ігор Ніколаєв виступив під час прямого радіоефіру Громадського радіо та повідомив слухачам про зміни в українському законодавстві щодо банкрутства, які очікуються із прийняттям Верховною Радою України Кодексу з процедур банкрутства (проект №8060), який розроблено та підготовлено до розгляду парламентом в другому читанні за активної участі Центру.

 

Запис радіоефіру за посиланням https://hromadske.radio/podcasts/hromadska-hvylya/shcho-dast-ukrayincyam-vprovadzhennya-instytutu-bankrutstva-fizychnyh-osib

Детальніше

19 вересня 2018 року Центр комерційного права спільно з Комітетом Верховної Ради України з питань економічної політики, Міністерством юстиції України, Проектом ЄС "Право-Justice", Міжнародним валютним фондом, Світовим банком, Асоціацією правників України, Всеукраїнською самоврядною організацією фахівців конкурсного процесу, Незалежною асоціацією банків України та іншими партнерами провели Міжнародну конференцію «Реформування системи банкрутства в Україні з огляду на кращі світові практики – детонатор інвестиційного буму та економічного прориву».

Учасниками конференції стали народні депутати України, судді, представники міжнародних організацій, арбітражні керуючі, експерти та інші правники, які небайдужі до проведення в Україні економічних реформ і побудові сучасної ринкової економіки, що базується на принципах демократії і верховенства права.

Під час конференції були обговорені, такі питання:

1. Ідеологія реформи банкрутства в Україні: мета... Детальніше

10 вересня 2018 року юридичний радник Центру комерційного права Ігор Ніколаєв виступив під час дискусійної панелі «Від банкрутства до відновлення платоспроможності: зміна пріоритетів», яка відбулася в рамках  осінньої сесії «Погашення боргів у процедурі банкрутства» Освітньої платформи Legal High School. Слухачами цього курсу є арбітражні керуючі, юристи, які супроводжують процедури банкрутства, представники банківської та бізнес спільноти.

Під час заходу обговорювалися різні проблеми застосування процедур банкрутства скрізь призму дотримання мети цієї цього інституту, економічної та юридичної сутності неспроможності та конкурсного процесу, забезпечення судового контролю, а також окремі питання дотримання арбітражними керуючими правил професійної етики.

Ігор Ніколаєв повідомив про те, що ефективність процедур банкрутства залежить не лише від якості законодавства про банкрутство, але й від того, яким чином воно... Детальніше

6 вересня 2018 року юридичний радник Центру комерційного права Ігор Ніколаєв виступив на ІІІ Міжнародному форумі з виконавчого провадження з доповіддю на тему «Перспективи спільної роботи приватного і державного виконавців». Основний наголос експерт зробив на тому, що природа повноважень приватних і державних виконавців єдина, відрізняється тільки в порядку організації діяльності: приватні виконавці самостійно  організують своє робоче місце, а державних виконавців усім забезпечує держава. Конкуренція між приватними і державними виконавцями повинна служити меті – підвищенню ефективності виконання судових рішень, а не навпаки. Кінцевому споживачеві послуги з примусового виконання судового рішення – стягувачу, важливо не хто виконав рішення, а наскільки це сталося швидко й ефективно.

Форум організовано Юридичною практикою

Програма форуму http://pravo.ua/events.php?id=93

Детальніше